donderdag 27 januari 2022

Pakjes in de koelkast en voetjes in de gang...

 ... want Liv kan iets nieuws! Eigenlijk zijn we er niet zo heel blij mee, want mevrouwtje kan uit haar ledikantje klimmen. Het bedje staat al een stukje van de muur en vensterbank af, want dat trucje kon ze al eerder. Ik heb een paar keer meegemaakt dat ik verwachtte dat ze in bed lag en dat ze in de vensterbank zat of zelfs op de commode geklommen. Dat was de dag dat ik bijna "What the F!" hardop bij een tweejarige uitsprak 😉

Maar nu kan ze het blijkbaar ook zonder de vensterbank, want ze kan er echt uit. Geen idee hoe ze het doet, want ze wilt haar geheim niet delen. Ik heb er al een paar keer in bed gezet en gezegd dat ze het mocht laten zien, maar dan vertikt ze het natuurlijk, haha. Maar dit trucje is natuurlijk hartstikke leuk! Om 06.00 uur 's ochtends...
Dan staat ze naast je bed je aan te staren, zoals in een thriller. Je schrikt je helemaal het beschompes. Of ze klimt bij je in bed op de hardhandige manier (altijd de hardhandige manier, die ellebogen en knieën moeten eerst alles raken!). 
Of ze klimt 's avonds uit bed en dan kan ze ons niet vinden. Dan staat ze brullend bovenaan de trap. Ja, we zullen ons maar in deze nieuwe ontwikkeling moeten berusten, want wat kunnen we er aan doen? Net zoals dat ze nu wel heel veel "nee!" zegt 😉.

Dus dat is iets nieuws in ons leven. Een ander klein dingetje is dat ik Dennis ondertussen geconditioneerd heb dat hij pakjes in de koelkast legt. Waarom? zou je kunnen vragen. Omdat ik de laatste tijd veel moedermelkhangers af en dan krijg ik geregeld moedermelk toegestuurd. Het pakje van gisteren zag er ook zo uit en Dennis legt hem zonder nadenken in de koelkast. Natuurlijk denk ik er dan niet meer aan, want in de koelkast = uit mijn zicht en gedachten. Vanochtend maakte ik de koelkast open en zie dat pakje. Even kijken van wie het komt dacht ik nog. Toen kwamen er een aantal stukjes stof uit. Ik was volledig in de war. Wat is dit? O ja, we hadden kleurstalen aangevraagd voor een nieuwe bank. Ik heb zo ontzettend hard gelachen om het feit dat wij kleurstalen in de koelkast bewaren 😂. We hebben trouwens een keuze kunnen maken en over een aantal weken krijgen we een nieuwe bank, jee!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten