zaterdag 4 juni 2022

Ik stop voorlopig...

 ... met het schrijven van deze blog.
Helaas merk ik steeds vaker dat ik er de tijd en energie niet voor kan vinden. In het begin schreef ik hem met veel plezier twee keer in de maand, maar dat is nu al één keer in de maand geworden of zelfs nog minder. Dat vind ik jammer. Het is een beetje een "moetje" geworden, terwijl ik dit toch doe voor mijn plezier. 

Mijn leven is druk met twee kleine kinderen en een bedrijf. Hoewel ik schrijven nog steeds leuk vind, ga ik me nu meer richten op andere dingen. Ik schrijf nog steeds voor mijn zakelijke blog op mijn site en ik stuur regelmatig Zoë en Liv een mail om voor hen in de toekomst te lezen als ze dat leuk vinden. 

Wie weet wat ik in de toekomst nog gaat gebeuren. Misschien heb ik er over een paar maanden weer zin in of over een jaar of helemaal niet. Ik sluit het niet uit dat ik weer ga schrijven, maar de komende tijd niet. 

Ik deel nog wel even een foto van onze vakantie op Terschelling en het feit dat Zoë consequent de term  "overgisteren" gebruikt voor eergisteren 😂

Liefs,
Machteld


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten