woensdag 9 januari 2019

Woooow....

... fase. Naast dat Zoë in de Nee!-fase en Mijn!-fase zit, zit ze ook de wow-fase.
De wow-fase houdt in dat ze als ze iets bijzonders ziet, heel hard "wow" roept. Je weet niet van te voren wanneer die "wow" gaat komen.
Als ze vindt dat ze mooie kleren aan heeft, bekijkt ze zichtzelf in de spiegel en "wow". Dat doet ze trouwens ook als ze mijn kleren mooi vind. Ze zegt "wow" als de kat een hoge sprong maakt of als ze überhaupt de katten ziet (elke dag weer is ze onder de indruk dat er katten zijn en moet ze ze even aanwijzen... ook al zien we ze elke dag).
Er was een "wow" toen de kerstengel met een drone de kerstster aan de hemel zette in het kerstspel (die snap ik wel, ik had zelf ook wel een wow-moment ;) ).
Er komt een "wow" als Dennis een kat tekent; we op de fiets zitten; ze de auto ziet; in de supermarkt komt; ze een bal gooit. Kortom vaak.
En hoe mooi is dat? Een kind dat zo uitdrukkelijk geniet van alles om haar heen en overal de bijzonderheid in ziet.
Haar mooiste "wow's" vind ik als ze zelf het moment heeft veroorzaakt. Als ze aan het spelen is of aan het tekenen, bekijkt ze soms haar eigen werk en dan komt er een grondige "wow".
Ze vindt het gewoon mooi wat ze gemaakt heeft. En dat zou een goede les zijn voor vele volwassenen (inclusief mijzelf). We kunnen zo streng zijn voor ons zelf. Soms hebben we gewoon iets gemaakt of gedaan waar we trots op mogen zijn. Een "wow" is dan eigenlijk wel op zijn plaats en je mag hem ook aan jezelf geven. Kijk maar eens naar je werk en zeg maar eens trots "WOW", dat heb ik f*cking goed gedaan! Because you're worth it 😉

Zoë in een slee op de Dickens Fair in Bennekom

Zoë en ik. Ik maak meestal de foto's, dus zulke foto's komen niet vaak voor ;)

Zoë is een kleine diva. Ze zingt en danst voor de microfoon :D

1 opmerking:

  1. Ik vocht met mijn vriend en hij maakte het uit met mij, ik maakte me zorgen over onze relatie omdat ik zo veel van mijn vriend hou en hem niet wilde verliezen, dus besloot ik een oplossing te zoeken op internet toen ik verschillende getuigenissen van mensen zag ik bedankte Lord Bubuza voor het herenigen van hun relatie, dus ik nam onmiddellijk contact op met Lord Bubuza op WhatsApp: +1 505 569 0396 en vertelde hem mijn relatieproblemen, hij reageerde en beloofde me te helpen. Hij verzekerde me dat ik de resultaten binnen 12 tot 16 uur zal zien. Ik deed wat hij me opdroeg, 15 uur later belde mijn vriend me huilend op en smeekte me om te vergeven en hem terug te accepteren. Lord Bubuza is geweldig en ik kan niet stoppen hem te bedanken. Neem contact met hem op voor hulp via WhatsApp: +1 505 569 0396 of via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen