donderdag 31 augustus 2017

Hoogtepunten van...

... de zomer. Oké, vooruit, ik weet dat zomer nog niet afgelopen is, maar vanaf morgen is de R terug in maand en de scholen zijn weer begonnen. Dat is toch altijd wel een beetje het einde van de zomer.
In de zomermaanden doe je toch vaker wat leuke dingen, dus het leek me een goed idee om even terug te blikken naar alle leuke momenten.


Met de meiden van zang heb ik een ludieke activiteit ondernomen: we hebben een avondje trouwjurken gepast. Hartstikke grappig, maar ook met mooie momenten erbij. Ik heb alleen geen trouwjurk aan gehad die aan mijn eigen trouwjurk kon tippen (gelukkig maar 😄).


Al kwam deze in de buurt... (grapje 😉)

 

Begin juni (een hele tijd geleden) zijn we met z'n drieën op vakantie geweest. Toch echt wel een hoogtepuntje.
Daarnaast ben ik ook nog met Lieke naar The Bodyguard geweest in de laatste week dat ze nog draaiden. Dat was heel gezellig en een leuke musical. 


Verder is het leven in zijn gewone gangetje vooruit gegaan: met werk, het begin van het toneelseizoen, de Vlegeldag. Onze Zoë is gegroeid als kool (echt heel hard, is dat normaal?!). En omdat ik het niet laten kan, deel ik even een paar foto's van Zoë.

 



De zomer mag dan (bijna) afgelopen zijn, er komen weer leuke nieuwe dingen aan: Elf Fantasy Fair, Halloween, Zoë's eerste verjaardag... Dat komt wel goed!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten