zondag 11 juni 2017

Hieperdepiep...

... HOERA! Ik ben jarig :D
Mijn laatste jaar als twintiger breekt nu aan... 29 jaartjes oud.
Ik heb het al heerlijk mogen vieren met mijn familie afgelopen zaterdag. We hebben een gezellige barbecue gehad en gelukkig hadden we lekker weer. Dennis vindt het fantastisch om achter de barbecue te staan, dus heb ik hem zijn gang maar laten gaan.


Zoë vond het gezellig met al die tantes en ooms: wat een aandacht! Op 10 juni was Zoë ook precies zeven maanden oud (tot één jaar is elke maand een mijlpaal ;), dus hebben we ook leuke foto's van haar gemaakt... in de kruiwagen. Waarom? Omdat het kan.


Vorige week woensdag hadden we ook een spontaan feestje met de meiden van zang. Samen met Isabel, die precies een week eerder jarig is dan ik, hebben we een klein feestje georganiseerd. Natuurlijk maakten we dat twee dagen van tevoren kenbaar, dus moesten de anderen heel hard hun best doen om nog cadeautjes te kopen. Dat is ze wel gelukt, dus we zijn verwend.

Vandaag word ook een leuke dag, maar wat ik precies ga doen zal ik in het volgende bericht vertellen ;).
Nu ga ik heerlijk genieten van mijn verjaardag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten