donderdag 16 februari 2017

Dingen waar ik blij...

... van word. De dagen worden langer, ik heb al een paar hoopvolle sneeuwklokjes op zien komen, ik ben weer aan het werk, ik heb een prachtige dochter. Oh, er zijn zoveel dingen waar ik blij van word en ik dacht dat ik wel het één en ander met jullie kan delen.
Een aantal jaar geleden heb ik met mijn klasgenootjes/vriendinnen een bladzijde vol geschreven met dingen waar we blij van worden.
Hij staat vol met leuke dingen: suikerspinnen; dierensokken; wentelteefjes; spinnende kat op schoot; kinderfoto's terugkijken; disney; slapen; geen bh aan; en het poppende geluid van popcorn; en nog meer. Zoals je kan zien zijn er ook veel kleine dingen die je erg gelukkig kunnen maken (cliché, haha). Ik kan er nu ook een paar aan toevoegen waar ik toen nog geen weet van had: Zoë's lach als ik haar 's ochtends uit haar bed haal; sowieso Zoë's lachen; haar geluidjes; als iemand anders haar poepluier verschoont; zeven uur achtereen slapen (wat een luxe is dat); zien hoe Dennis met Zoë om gaat... En zo zijn er heel wat bij gekomen.


En dan hebben we ook nog de tegenhanger: dingen die we haten. Daar staat o.a. op: orgelmuziek; douches die ineens koud worden; file; spam; mensen die te veel van hun gras houden (ja, die staat er echt tussen ;); mascara met klontjes; rijen voor de wc; gespleten haarpunten; en de wekker van de buren. Herkenbaar? Gelukkig is de lijst van blije dingen een stuk voller :D


Waar worden jullie blij van?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten