dinsdag 4 oktober 2016

TIEN jaar...

... verder. Aankomende zaterdag is het 10-jarig jubileum concert van Pure Voice. Ik heb er super veel zin in, maar ik leef eigenlijk ook wel een beetje naar de dag na het concert.
Ik ben zaterdag namelijk 35 weken zwanger en dat gaat mij niet weerhouden om mee te doen.
Maar ik kan niet ontkennen dat het een zwaar weekend word, met vrijdag opbouwen en generale repetitie en zaterdag twee voorstellingen.
Deze week zijn we nog bezig met de laatste voorbereidingen. Ik ben erg betrokken geweest bij het organiseren en dan zijn er ook altijd last-minute taken. In elk geval heb ik vandaag het programma binnen gekregen, dus die kan afgevinkt worden. Dit soort dingen horen er allemaal bij.

Tien jaar. Ik zing ook werkelijk ook tien jaar bij Pure Voice en ik heb er heel goede vriendinnen. Als ik terugkijk heb ik een heel groot deel van mijn leven met die meiden gedeeld.
Tien jaar geleden was ik 18 jaar en haalde ik mijn eerste diploma van Onderwijsassistent.
Op mijn 19e ging ik op mezelf wonen en kreeg ik iets met Dennis.
Ik heb in die tien jaar drie studies afgerond, ben vier keer verhuisd, ben samen gaan wonen, ben getrouwd en nu is er een kindje onderweg. Daarnaast ben ik verschillende keren van haarkleur veranderd, van kledingsmaak en zelfs van cup-maat ;) Er is zoveel gebeurd, zowel grote als kleine dingen. Ik ben volwassen geworden in die tien jaar (yek).
En de meiden om me heen natuurlijk ook. Ook zij zijn gaan studeren, zijn uit huis gegaan, hebben een baan, een partner en hun eigen toekomstdromen.
En in die tien jaar ben ik (bijna) elke woensdag trouw, in weer en wind, naar zang gegaan.
Op naar de volgende tien jaar, eens kijken wat dat mij zal brengen...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten