donderdag 8 september 2016

Een papieren...

... huwelijk. Eén jaar geleden op 8 september stapte ik met Dennis in het huwelijksbootje. Eigenlijk lijkt één jaar dan helemaal niet zo lang, als je bedenkt dat we zo'n acht en een half jaar bij elkaar zijn. Op zo'n trouwdag begin je weer opnieuw met tellen...
Maar het is wel weer een mijlpaal: één jaar getrouwd.
Ik moet zeggen dat het verder niks veranderd in je relatie. Als je samenwoont, is dat niet anders dan een huwelijk. Maar het is wel een verdomd goede reden om een feestje te vieren :)
We vieren het morgen klein: we eten met de familie een patatje. De dag die we kiezen om het te vieren is wel enigszins ironisch: de nationale dag van de scheiding... Kijk, dat vind ik dan weer grappig.

Een jaar geleden was het lang niet zo zonnig als vandaag. Het was wat grijzer met af en toe een bui. Nu zit ik hier in een korte broek.
Ik kan ook echt niet meer mijn trouwjurk aan met mijn 31 weken zwanger. Misschien kan ik dat volgend jaar proberen...
En voor de mensen die vragen of ik het nog wel vol hou ;)
Ja, hoor. Met gemak. Ik zou niet anders willen.

Gewoon even wat foto's om die mooie dag goed te herinneren

 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten